Sikses Kivoi

Sikses Kivoi

lauantai 22. elokuuta 2015

Puikoilta tullutta

Onhan sitä tässä tullut kudottuakin jotain. Jossain välissä pidin kutomisesta taukoa kun kädet olivat kipeinä. Työstähän se johtuu  mutta kutomisesta varmaan myös rasittuvat. 
Mulla on molemmissa käsissä tenniskyynärpää ja oikeassa vielä golfkyynärpääkin. Toukokuussa olin viikon sairaslomallakin kun hävis puristusvoimakin käsistä. Lepoa, hieromista, venyttelyä, kylmällä hieromista, salvaa, lääkettä. Kaikkia näitä ja lisäksi kokeilin vähän aikaa kyynärtukia mutta ei niistä ollut minulle apua. Lisäksi tuli vielä hiertymät käteen vaikken niitä liian tiukalla edes pitänyt. 
Parantuneet ne eivät ole mutta ehkä paremmat. Puristusvoimaa  on. Ja kutominenkin on luonannut kun jossain vaiheessa en pystynyt tekemään sitäkään kun ei jaksanut pitää puikkoja käsissä pitkään.
Ja sekös silloin harmittaa! Silloin lampsin lekurille. :)


Tällaiset tennarisukat tein miesten kokoa. Ei löytynyt valkoista kengännauhaa niin ostin valkoista kanttinauhaa vai mitä tuo nyt sit olikaan, ei ainakaan sitä kaksinkertaista.



Nappivarsisukat. Lankana seiska veikkaa.




Tuli myös ostettua tota MyBoshi -lankaa. Ja kokeilin virkata jonkun ohjeen mukaan pipoa. Tää on sellanen vähän pidempää mallia oleva pipo. Sitä en tiedä kuka tänkin joskus päähänsä laittaa. Mulle se ei ainakaan sopinut. 



Tän pipon nimi on Wurm -pipo. Tää on kans sellasta roikkuvaa mallia. Tota tehdessä kului aikaa kun just silloin mulla oli kädet kipeenä ja ton nurjan kutominen sattui käsiin. 
Tällekkään pipolle en tiedä pitäjää. :) 



2 kommenttia:

  1. Ihania!

    Minulla on ollut golfkyynärpää lumenluonnista, tiedän kuinka kipea ja kurja vaiva se on.

    VastaaPoista
  2. Auts. Kipeältä kuulostaa. Pikaisia paranemisia. Kenties nuo kodittomat pipot löytäisivät tiensä jouluöahjoiksi,jos sitä kautta löytyisi pitäjät?

    VastaaPoista